woensdag 6 april 2016

Liladress

Zoals vast wel al een beetje opviel, is de Liladress momenteel mijn absolute favoriet om voor Amélie te naaien. Het kind is gegroeid, dus ik mocht nog eens aan de slag. 

Omdat mijn voering zo glibberig was - ik ben geëindigd met er patroonpapier tussen te stikken omdat de steken anders niet bleven zitten - heb ik ervan afgezien om de hals door te stikken. Hij valt iets minder strak, maar dat weze dan maar zo.

Mijn dochter is er niet minder mooi om. Oordeel zelf.


 





Patroon: Liladress
Stof: Lillestoff Enemenemeins

2 opmerkingen:

  1. Oh ik smelt helemaal weg, wat een hoog schattigheidsgehalte :-), en ook een mooie lila, maar je dochter wint :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen