woensdag 2 december 2015

Babybjörnrelaxhoes 2.0

Mijn schoonbroer en -zus mochten gisteren hun tweede zoontje in hun armen sluiten.
Hij kan alvast in stijl relaxen!


Ik maakte een Babybjörnhoes, zoals ik al eens eerder deed.
Ondertussen heb ik gemerkt dat het zadelgedeelte gerust wat dieper mocht - of ligt dat vooral aan mijn dochters dikke billetjes? - en ik paste mijn zelfgetekende patroon wat aan. Wat ik efficiëntie dacht te kunnen noemen, bleek eerder zelden goede haast en spoed; mijn reeds geknipte rugpand diende onderaan voorzien te worden van een extra driehoekje voor wat meer rugruimte.


Omdat ik dat driehoekje in de punt niet superproper genaaid kreeg, heb ik een tweede hoes gemaakt. Het probleem is verholpen en ziet er wat eleganter uit.

 De hoes is omkeerbaar, en deze dame vindt het wel chill genoeg om dat eens te laten zien.
                     

Dat de oogjes van jullie zoontje ook zo mogen schitteren!


Patroon: zelf getekend
Geometrische stof: Lily Balou - Star Black bij Mon depot
Zwarte gabardine: Artevelde Stoffen, Gent

Geen opmerkingen:

Een reactie posten