maandag 16 november 2015

Billie met blote billetjes

Vooraleer Billie de kast in ging, werd die nog even overgenomen op een hondjestricot die ik op een Stoffenspektakel kocht. Met de stoflengte die nog overbleef, rimpelde ik een rokje. Niet te fel, een cm of 80 op een T-shirtomtrek van pakweg 50 cm, want het kind ligt er toch heel de dag op. Ik zou zo'n serieuze pak stof in mijn middel ook niet apprecieren.

Billetjes om in te bijten, zeg ik u!

De enveloppehals en mouwboorden kregen hetzelfde tricootje, en ik maakte er ook een kleine strikjesbroche mee. Meisjesaccessoires, ik kan het zowaar appreciëren!

De stofkeuze vind ik niet zo geslaagd. Ze ziet er direct een pak ouder uit, en uiteráárd willen we dat niet. Maar kijk, ze zal het toch dragen, en tegen dat ze eruit gegroeid is, tjah, dan is ze weer wat ouder zeker...

Patroon: Billie van Zonen09, met een aangerimpeld rokje
 Stof: Stoffenspektakel

1 opmerking: