zondag 28 juni 2015

Een knuffel en een geboortekaartje


Amélie is heerlijk aan het dutten met haar geboorteknuffel in de buurt.
Herkennen jullie de stijl van het vogeltje?
Doet het jullie wat denken aan de creaties uit Feest in 't Knutselbos of Knutselbos op wereldreis

Toeval? Baneen gij. Ik had de chance om tijdig deze oproep te zien van Inge Snuffel op haar Facebookpagina.

Zie je het? Twee enthousiaste proefkonijnen. Ik was de tweede. Volgens mij was ik op dat moment zo dolgedraaid bij het idee om met haar te kunnen samenwerken, dat ze het niet over haar hart kreeg om mij teleur te stellen.

Ik was al naarstig geboortesuikerzakjes aan het stikken, en er werden subtiele links op het kaartje toegevoegd naar mijn naaisels. Er werd hier en daar een bloemetje toegevoegd, en de achtergrond van het kaartje kreeg een canvasstructuur.

Amélie vindt het allemaal dik in orde. En wij uiteraard ook!


Ouders in spe die het concept - fris kaartje en bijhorend knuffeltje - ook zo geweldig vinden: je kunt Inge Snuffel contacteren via haar Facebookpagina of badfan_inge@yahoo.co.uk.
Voor diegenen die naald en draad schuwen, naait zij met plezier een knuffelexemplaar voor jullie kleine schat.

2 opmerkingen: