dinsdag 16 juni 2015

Maxi-Cosihoes

Op 40 weken en 4 dagen zwangerschap aan het naaien zijn, is een goed idee. Je voelt je nuttig, het is aangenaam, en het is rustig genoeg om je een hele tijd aan een stuk mee bezig te houden.
Op 40 weken en 4 dagen zwangerschap voor je toekomstig kindje aan het naaien zijn, is een goed idee. Je zit in de flow, en je hebt het idee dat je er je kindje welkom mee heet.
Op 40 weken en 4 dagen zwangerschap een Maxi-Cosihoes lostornen en terug ineenzetten om opnieuw te bekleden, is ondanks voorgaande toch geen zo'n geweldig idee.
Zweet en tranen heeft het me niet gekost. Bloed wel. En een gestoken - en ondertussen ontstoken - vinger. En twee kapotte naalden.

Op 40 weken en 5 dagen zwangerschap, toen het ding terug ineen zat, en manlief de hoes terug rond het autostoeltje probeerde te draperen, bleek dat ik mijn best had gedaan op vlak van originaliteit. Het zitvlak had ik ondersteboven vastgenaaid en de middelste zijflappen had ik gespiegeld. Misschien had ik er nog andere dingen mee gedaan, maar dat weet ik niet. Het was fout, dat weet ik wel.
Op 40 weken en 5 dagen zwangerschap zit de Maxi-Cosihoes terug rond het autostoeltje. Dus als je daarop zat te wachten, kleine meid, dan hoeft dat niet meer.
Kom maar, je bent heel welkom!



Roze canvas: stoffenspektakel
Wit katoen met bloemenreliëf: uit de kast van mijn oma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten