woensdag 8 juli 2015

Een swapgeschenkje


Op de Facebookpagina Swapperdeswap wordt er ... ja dus, geswapt. Swappen is een principe waarbij om eender welke reden (er is veel creativiteit om redenen te verzinnen) cadeautjes gemaakt/gekocht worden, en opgestuurd worden naar iemand anders. Iemand, die je hoogstwaarschijnlijk niet kent.

Tijdens mijn zwangerschap zag ik een Facebookbericht passeren waarin er stond dat ze op zoek waren naar zwangere vrouwen, zodat andere dames en een eventuele heer zich kunnen uitleven bij het maken van babygeschenkjes. Mij hoef je dat geen twee keer te zeggen, en ik gaf me op. Ik kreeg een vragenlijst voorgeschoteld waaruit mijn fairy godmother dan zou moeten opmaken waar ik blij van zou kunnen worden.

Awel, 't is gelukt.
 
Alleen al van de enveloppe die ik in de  bus kreeg, werd ik vrolijk. Cadeautjes per post zijn sowieso al een grote hit, en met zo'n vrolijke enveloppe kon het voor mijn part al niet meer stuk. Erin zat een leuk kaartje, een knuffelkonijntje en een boertjesdoekje. Timo eiste meteen het met ballonnetjes gevulde rugzakje op.
Wij zijn er dus alleszins heel vrolijk van geworden.

Omdat to swap ruilen betekent, is het de bedoeling dat ik iets terugstuur. Een geboortekaartje en een doopsuikergeschenkje komen jouw richting uit, Wendy!

Voor wie zwanger is en ook graag op de kar springt: maak je even lid van de Facebookpagina, en stuur als mommy2b een mailtje naar swapperdeswap@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten