maandag 14 september 2015

Nice little fox

In Ottobre 4/2015 staat een heel leuk sweaterpatroontje. Ziet dat af:

Omdat ik geen grijze sweater vond, ben ik voor nicky velours gegaan. En omdat ik geen twee kleuren grijs vond, heb ik een vos gemaakt in plaats van een wolf.
Maar het resultaat is leutig, toch?



Ik had nog wat nicky over, en besloot de bijpassende broek ook te maken.
Maar eh, eventjes vergeten dat velours een vleug heeft. De achterkant van de broek is ineengekwanseld om het mooi te zeggen, en laat ik dus ook niet zien. Hah, hier enkel de bling van mijn naaiseltjes! Bovendien denk ik ook niet dat de zoon beide stuks samen kan aandoen, wegens een te hoog pyjamagehalte. Maar kom, voor een koude winterdag is hij toch gesteld.

Patroon trui: 16. Nice little wolf uit Ottobre 4/2015
Patroon broek: 17 uit dezelfde Ottobre. 
Grijze nicky en zwarte boordstof: Stof & zo!
Oranje nicky: De Stoffenkamer

1 opmerking: