woensdag 23 juli 2014

Tijd stelen

Uit mijn vorige bericht bleek het al: net als vele anderen heb ik nood aan zo'n ouderwetse koffiemolen. Lustig aan die zwengel draaien, en tijd creëren!

Aangezien dit nog nooit echt als effeciënt bewezen is (die tijd, die maak je wel, maar ben je tegelijkertijd ook alweer kwijt), probeer ik op een andere manier mijn vrije tijd te pakken te krijgen.

Vandaag lukte me dat behoorlijk.

Ik heb een simpel projectje op stapel staan, en mits de nodige voorbereiding (want je gaat écht niet met een drie meter lange lap stof de trein op) kun je tijdens een reguliere werkdag al wat gedaan krijgen.


Gisterenavond was ik dus nog druk in de weer met mijn lappen te knippen, deze morgen kon ik al pendelend de juiste vorm aftekenen. Leve de rustige treinen!




Op een schitterende dag als deze trek ik tijdens mijn middagpauze naar het park, en daar werd nog wat geknipt.


Ongenaaid is zo'n lapje ook al heel nuttig om je hoofd te rusten te leggen en te genieten van de stralende zon. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten