maandag 21 juli 2014

Jozefien neemt de draad weer op

Hier is ie dan, mijn -opnieuw- eerste blogbericht. In  een ver verleden (laatste blogbericht begin mei 2008, zo heeft Google netjes voor mij opgeslagen), heb ik mijn Duitslandervaring neergepend. Ik heb een half jaar in Leipzig gestudeerd en ik vond het fijn om mijn vrienden en familie blogsgewijs op de hoogte te houden. De achtergelatenen vonden het fijn om blogsgewijs op de hoogte gehouden te worden. In die mate zelfs, dat ze mij ervan overtuigden om verder te bloggen eens ik Leipzig opnieuw voor Brussel geruild had. Dat bleek echter geen succes: de dooddoener was een te saai leven om over te schrijven, en een te druk leven om tijd te maken om erover te schrijven.

Maar hey, deze feniks komt net uit haar ei gekropen! Ditmaal is mijn doelpubliek niet zo beperkt, ik schrijf voor ieder die het wil lezen.Want jawel, Jozefien neemt de draad terug op! Met het schrijven, deze keer over naaien. Bij deze is het eerste woordgrapje gelanceerd.

Ik hoop van harte dat ik de tijd blijf nemen om jullie op de hoogte te houden van mijn creatieve uitwassen. En ik hoop even hard dat die uitwassen vaak genoeg voor publicatie vatbaar zijn.

Tot gauw
Jozefien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten